CIVOP SYSTEM®
SLUŽBY BOZP, PO, ŽP a REVIZÍ TECH. ZAŘÍZENÍ JSOU POSKYTOVÁNY VE FORMĚ STANDARDIZOVANÉHO SYSTÉMU CIVOP SYSTEM®
CIVOP System® je komplexní a permanentně odborně rozvíjený systém outsourcingu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP), požární ochrany (PO), životního prostředí (ŽP) a revizí technických zařízení, jehož základem je:
- standardizovaná dokumentace v písemné podobě (šanon CIVOP) a nebo elektronické (informační systém BOZP)
- standardizované procesy a postupy efektivního zajištění všech oblastí
- komplexní systém SW aplikací - manažerský informační systém, e-learning, SW nástroje pro projektové řízení klienta, SW pro plánování aktivit a služeb, SW pro tvorbu zpráv z kontrol, vše on - line přístupné pro klienta
CIVOP System® umožňuje především efektivně dodávat služby:
- Kompletní převzetí odborné, organizační a právní zodpovědnosti za dané oblasti
- Maximální garance souladu stavu BOZP, PO, ŽP a revizí na pracovišti klienta s legislativou
- Maximální úspora času zaměstnanců klienta při nezbytné součinnosti
- Minimalizace nákladů klienta
- Efektivní a úspěšné řešení kontrol státního dozoru - CIVOP System® je více než 30 let dobře znám
Komplexní systém je maximálně variabilní a lze jej „ušít na míru“ každé společnosti bez ohledu na počet jejích zaměstnanců či pracovišť. Základní varianty:
CIVOP SYSTEM® |
||
BASIC |
MEDIUM |
SPECIAL |
Nejjednodušší varianta komplexního systému je určena výhradně malým firmám s maximálním počtem 15 zaměstnanců a převážně s jedním pracovištěm |
Nejrozšířenější variantu komplexního nejčastěji využívají společnosti s počtem zaměstnanců mezi 16 až 200, kteří pracují na jednom i více pracovištích. |
Nejobsažnější varianta systému BOZP, PO, ŽP a revizí je zaměřena na korporace s velkým počtem zaměstnanců (cca 300 až 2000) a sítí provozoven po celé ČR a SR. |
Zavedení systému
- Během období zavádění systému je proveden podrobný audit, jsou identifikovány základní nedostatky, zmapována situace v oblasti BOZP, PO, ŽP a revizí. Dále je zpracována veškerá potřebná základní dokumentace a provedeny všechny nutné kroky k odstranění zjištěných nedostatků. Délka tohoto období zcela záleží na oblasti podnikání a velikosti klienta/počtu pracovišť.
Poskytování následných služeb
- Po zavedení systému pokračuje ve druhé etapě poskytování následných služeb BOZP, PO, ŽP a revizí. Během této etapy jsou průběžně prováděny veškeré činnosti, které zajišťují fungování oblasti bezpečnosti práce, požární ochrany, životního prostředí a revizí technických zařízení na evropské úrovni tj. zejména periodické preventivní kontroly, odstraňování nedostatků a plnění stanovených cílů zákazníka, aktualizace dle změn v legislativě, poradenství, organizace školení a revizí atd.
Naše služby
Kontaktujte nás
Centrum BOZP a požární ochrany
K lindě 700/3, 190 15 Praha 9 - Satalice
Aktuality
29.11.2024
Vzdělávání a školení v oblasti BOZP: Klíč k bezpečnému pracovišti
Vzdělávání je nedílnou součástí našich životů. Ať už se učíme aktivně – například návštěvou kurzů, škol, muzeí, divadel nebo univerzit – nebo pasivně, třeba prostřednict...
27.11.2024
Složité podmínky pro zásah: Co to znamená pro vaši společnost?
Každá společnost musí mít odborně způsobilou osobu v oblasti požární ochrany (OZO) nebo technika požární ochrany (TPO), který zpracuje dokumentaci požární ochrany. Jednou z klíčový...